srijeda, 3. ožujka 2021.

Vojna Gimnazija Test Iz Matematike

Vojna Gimnazija Test Iz Matematike. Kandidati za upis u vojne gimnazije rangirani su nakon prvog dela testiranja kada su se polagali testovi iz matematike i fizike. Matematiqka gimnazija test sposobnosti iz matematike.

Serbian English Iznenadan Napad Bolesti Teachinfo Com
Serbian English Iznenadan Napad Bolesti Teachinfo Com from img.yumpu.com
Za upis u sedmi razred 15. Ova gimnazija slovi za jednu od najuspješnijih hrvatskih matematičkih gimnazija. Bih da upisem vogi,dobar sam u matematici,iako imam srednju ocenu 3,3333,srpski mi ide od ruke,fizicki test se ne sam prosao 5.00 i imam primerno vladanje.fizicka spremnost mi je malo slabija,a isao sam na takmicenje iz matematike, fizike i.

Inicijalni test iz matematike za prvi razred svih srednjih škola.

Taj cilj u potpunosti ostvarujemo, evo, već četiri decenije. Inicijalni test iz matematike za prvi razred svih srednjih škola. Dijagnostički test iz matematike za učenike prvih razreda xv. Vojna gimnazija je po nastavnom planu gimnazija opšteg smera, ali pored toga ima još 25 sekcija i kurseva.


Nema komentara:

Objavi komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel